هولدر موبایل

فهرست مطالب

امروزه استفاده از تلفن همراه، تقریبا برای انجام هر کاری لازم و ضروری به نظر می‌رسد؛ به نحوی که از کوچکترین کارهای شخصی، تا بیزینس و کارهای روزمره بانکی و پرداخت قبوض و وبگردی و گذران وقت در شبکه‌های اجتماعی و … همه و همه لزوم استفاده از تلفن همراه را یادآور می‌شود. هر چند این حجم از کار با تلفن همراه، بدون تردید عوارضی نیز به دنبال خواهد داشت، وزن نسبتا زیاد گوشی‌های هوشمند در کار روزمره موجب خستگی مفاصل و انگشتان دست و همچنین اسپاسم گردن خواهد شد، با این حال ناگزیر باید به هر شکل ممکن کارها را به انجام رسانید.
در اینجا قصد داریم وسیله‌ای جالب، کارآمد، بادوام و مقرون به صرفه را به شما معرفی کنیم که تجربه‌ی کار با آن، ضمن رفع بسیاری از عوارض یاد شده، اوقات خوشی را برای شما فراهم می‌نماید.

 

هولدر-موبایل

 

هولدر موبایل جیبی wifi با طراحی ساده و کاربردی و با هدف پوشش نیاز روزانه‌ی مخاطبان؛ از متریالی محکم و بادوام ساخته شده است. این هولدرِ موبایل، سبک و در عین حال مقاوم جزو وسایل همراه و مورد نیاز همه‌ی کسانی خواهد بود که از انواع تلفن همراه و یا تبلت استفاده می‌کنند. 
این هولدر ضمن ایجاد سهولت در استفاده از انواع تلفن همراه و تبلت، با قرارگرفتن پشت شارژر، محل مناسب و امنی برای نگه داشتن گوشی (هنگام شارژ) در اختیار شما قرار می‌دهد. 

هولدر موبایل  wifi با قابلیت تنظیم در زوایای مختلف (در حالت افقی و عمودی) به شکلی خلاقانه و با به کارگیری زبان طراحی ساده و کاربردی،که هنگام استفاده از شیارهای مختلف، امکان قرارگیری گوشی در زوایا‌ و جهت‌های متعدد را به وجود می آورد، تجربه‌ی لذت‌بخشی از استفاده‌ی تلفن همراه و تبلت را برای شما فراهم می‌آورد. 

 

هولدر-موبایل-wifi

 

مزایای هولدر موبایل جیبی wifi

1. طراحی ساده و کاربردی 
2. استفاده از متریال سبک و مقاوم
3. وزن کم و ابعاد کوچک
4. امکان استفاده برای انواع گوشی و تبلت
5. ایجاد فضای مناسب برای شارژ ایمن
6. مرتفع نمودن مشکلات و عوارض پزشکی ناشی از استفاده زیاد تلفن همراه
7. دارای بازوی تنظیم ارتفاع مناسب برای استفاده از تلفن همراه   

قیمت هولدر موبایل

این گجت جالب، با وجود ارزان و مقرون به صرفه بودن ارزش ذاتی بالایی دارد. شما می توانید با صرف هزینه ای بسیار اندک از مزایای فراوان این وسیله بهره مند شوید. ابعاد کوچک و طراحی کاربردی این محصول به شما امکان می‌دهد که هنگام تماشای فیلم و استفاده از برنامه‌ها، اپلیکیشن‌ها، شبکه‌های اجتماعی و همچنین بازی‌های گوناگون از این هولدر استفاده تام و تمام ببرید.