فهرست مطالب

محافظ فلش مموری

شاید تا کنون برای شما هم پیش آمده باشد که در حمل برخی وسایل ظریف و حساس دچار مشکل شده باشید. لوازمی مانند: انواع فلش مموری، کارت‌های حافظه، وسایل ظریف الکترونیکی،  طلا و سکه و سنگ‌های قیمتی و ابزارآلات ظریف و لوازم ریز و حساس و اصولا هر چیزی که ضمن نیاز به محافظت، امکان صدمه دیدن و یا حتی گم شدن آن وجود داشته باشد. بسیاری از این لوازم وقتی همراه ما هستند خیالمان از هر بابت آسوده‌تر است اما حمل اینگونه وسایل مشکلات خاص خودش را دارد.

محافظ فلش مموری

قصد داریم به شما یک محصول خلاقانه و چند کاربردی را معرفی کنیم. محصولی که علاوه بر قرص و محکم بودن، طراحی زیبا و جالبی نیز دارد. محافظ فلش ping ‌از مواد پلیمری قدرتمند ساخته شده، این محصول در عین سبکی و زیبایی بسیار محکم و با دوام است، به نحوی که ضربات مستقیم اجسام سخت را نیز تا حد بالایی تاب می‌آورد.

 

محافظ فلش ping

طراحی محافظ ping به گونه‌ای‌ست که ضمن اینکه لایه‌ی بیرونی آن بسیار زیبا و جمع و جور به نظر می‌رسد اما محفظه‌ی داخل آن بزرگ و جادار است و فضای مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهد. این محافظِ زیبا به راحتی، به گونه‌ای در جیب قرار می‌گیرد، که شما تقریبا آن را در جیبتان احساس نمی‌کنید. در واقع طراحی این محصول به شکلیست که با استفاده از زوایای نرم و در نظر گرفتن راحتی استفاده کننده، به بهترین شکل ممکن در جیب قرار می‌گیرد.

درب این محصول به دقت طراحی و تولید شده، به نحوی که پس از جای‌گیری درست روی بدنه (به اصطلاح تِق کردن) محتویات درون آن، تا حد بسیار زیادی از پاشش مستقیم آب و یا حتی غرق شدن در آب و دیگر مایعات (تا چند دقیقه) محافظت می‌شوند.

محافظ ping  از مواد پلیمری کاملا بهداشتی ساخته شده و می‌توان برای حمل و نگهداری مواد خوراکی و بهداشتی از قبیل قرص و دارو و همچنین آدامس و دیگر تنقلات نیز با خیال آسوده از آن استفاده نمود.

 

محافظ فلش مموری

 

کاربردهای محافظ فلش مموری

 

این محفظه مصارف گوناگونی دارد، از آن جمله می‌‌توان به محافظت و حمل انواع فلش مموری، سنگ‌های قیمتی و سکه، انواع کارت حافظه و رم ریدر، قرص و دارو و آمپول، وسایل ریز و حساس الکترونیکی، انواع باطری، مته، تیغ برش و ابزارهای ریز و… اشاره نمود.

محافظ pingیک محفظه‌ی همراه ایمن است که فضای امن و مناسبی را جهت حمل و نگهداری وسایل ریز و حساس در اختیار شما قرار می‌دهد. کیفیت ساخت، متریال بهداشتی و بادوام، محکم و مرغوب، خواص ضد آب و ضد ضربه بودن و همچنین موارد استفاده‌ی بی‌شمار، این نوید را به شما می‌دهد که می‌توان از این محصول برای مدت‌های طولانی بدون دغدغه استفاده نمود. شاد باشید و لذت ببرید.