قوانین

 

مقررات فروش اینترنتی

درگاه جانبی موظف است مشخصات كالا را از نظر رنگ دقیقا مطابق با انتخاب خریدار برای او ارسال نماید.
پس از ثبت سفارش، كالاها از طریق پست ارسال خواهند شد و در صورت درخواست مشتری شماره قبض پستی از طریق پیامک یا واتساپ اطلاع رسانی خواهد شد.
قیمت كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینه ای بجز هزینه پست به آن اضافه نخواهد شد.
تایید و پردازش سفارشات فقط در روزهای كاری انجام می شود.
در هنگام دریافت سفارش، خریدار موظف است آن را بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع
اشکال، حداكثر ظرف 48 ساعت شرح اشکال را به درگاه جانبی اطلاع داده تا پیگیری های
لازم انجام پذیرد.
در صورت تاخیر در اعلام مشکل درگاه جانبی مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
كالای دارای اشکال مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید اشکال كالای جایگزین برای
خریدار ارسال شده و یا وجه آن ظرف یک روز كاری به حساب خریدار عودت داده می شود.
امکان عودت وجه تنها به حسابی كه از آن حساب كالا خریداری شده است وجود دارد و درگاه
جانبی از واریز وجه به شماره حساب دیگر معذور است.


شیوه خرید و پرداخت

برای خرید كالاهای موجود، در سایت درگاه جانبی ثبت نام نموده و اطلاعات خود را به صورت كامل و دقیق وارد نمایید. صحت این اطلاعات به این دلیل حائز اهمیت است كه سفارش های كاربر به آدرسی كه وی اعلام نموده ارسال خواهد شد.
هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، كاربران هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت می نمایند.

پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای كاربر ارسال        می شود و سفارش به صورت خودكار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می شود.
(پرداخت اینترنتی باعث ایجاد تسریع در پردازش سفارش کاربران می شود.)
توجه بفرمایید كه هزینه پست برای هر مرسوله 15000تومان است.

(هر مرسوله شامل هر تعداد كالاهای خریداری شده ای است كه به یک آدرس واحد ارسال می گردند.)
خریدهای عمده باید طبق هماهنگی قبلی با فروشگاه انجام شود و در صورت ثبت سفارش بدون هماهنگی، تصمیم
در مورد پردازش یا لغو آن ها بر عهده فروشگاه درگاه جانبی می باشد.
در حال حاضر هیچگونه مالیاتی بر اجناس محاسبه نمی شود و خریدار تنها بهای كالای خریداری شده را باضافه هزینه پست پرداخت می نماید.
مشتریان می توانند روند ارسال سفارش را در سایت پست جمهوری اسلامی از طریق كد رهگیری مرسوله پیگیری نمایند.
درصورتیكه در دریافت سفارش خود با تأخیر نامعقولی مواجه شدید، حتماً با ما تماس بگیرید و از ثبت مجدد سفارش، جداً بپرهیزید.
لطفاً با دیگر اعضای خانواده یا محل كار خود هماهنگ كنید تا در صورت عدم حضور شما، بسته را تحویل بگیرند


ارتباط با ما 
واحد ارتباط با مشتریان درگاه جانبی از طریق تلفن 09198195930 و 09198197140 و همچنین ارتباط آنلاین بویژه چت باكس
موجود در صفحات سایت، پاسخگوی سوالات مشتریان می باشد.


حریم شخصی
درگاه جانبی برای پردازش و ارسال سفارش، نیاز به اطلاعاتی از قبیل آدرس دقیق، شماره تلفن و ایمیل
مورد تایید مشتری دارد و تمام مکاتبات و پاسخ ها از این طریق صورت می گیرد. بنابراین درج آدرس،
ایمیل و شماره تماس های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله ی مورد تایید بودن صحت آن هاست.

درگاه جانبی در تلاش است تا تجربه ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه كاربران فراهم آورد.